Wednesday, August 13, 2008

像我這樣的低B blogger

申報:本人d 電腦以至IT常識好微淺,唔知有冇小學程度。鍵盤一排F-function keys,從來冇打算了解下可以做乜。識得o係呢個blog 貼字貼圖,全屬誤打誤撞。

電腦中毒,操作冇大問題,唔係好覺察;某日改緊萬幾字word file忽然在眼前自動消失,嚇得我,差d唔想做人。之後見無大礙,掉以輕心。
然後update個blog,click and send,browser出現「找不到網頁」,咩呢?貼d字去左邊?再試連登入都唔得,以為是網站問題,掃興,算數啦。點知從此就只睇到個blog但登入唔到控制主頁。去周圍巡視Blogspot 街坊d 業務,有幾位亦冇乜新post。OK, I’m not alone.
漸漸覺得唔對路,十幾日lor 喎,好似返到屋企門口但點都開唔倒門,納悶。
與此同時,有日Google search,跳出頁面變成Baidu,我絕少用百度,匆匆忙忙依然不在意,直至每Google都變Baidu,仲傻更更諗,咦,唔通Baidu merge 左Google?( 哈哈哈,搵救兵時每逢向人敘述到此處,對方都笑得好sarcastic. )
那日與人約在又一城Pacific Coffee 集合齊齊去聯歡,見有電腦得閒試下自己個blog 登入主頁,得喎。咁就知死。此時病情已經發展至連Gmail 都「找不到網頁」,點解全部同Google 系統有關呢?

諗唔到搵邊位高人來打救。試過捧住部notebook 去聚餐,席間H君 check 過d settings,食肆人多口雜又上唔到網,終而費事煩。F 君仲好風趣咁話,電腦去整小心d 相喎,有冇相呀?有,一千幾百咁啦。如果鍾意吳哥窟張家界或者Bobo 同路意d 狗樣,歡迎參觀複印。
的起心肝email M 講述病狀,M 冇覆電郵,而係從新加坡打電話來,我講到以為Google俾Baidu買起,佢早知我之低B,冇咁好氣,話d 野應係祖國傳過黎,但靠長途電話冇可能教識我搞得掂,收線後email 個教人緝毒網址來,明知唔會將我作育成英材,於是又長途電話又MSN locate 到一名在港老友S君托孤。我與S素不相識,佢答應M食完飯返屋企即打電話俾我。電話來時中美籃球大戰已成定局,睇明珠台少d 噪音,熒幕所見姚明第三局開始左腳一直就住就住行,點打。
開機受教。S 君好好人,隔住電話一五一十check 有乜問題,又教我上網download 隻德國緝毒裝置 scan 下, scanning process 愈黎愈慢,大半個鐘scan 得10%,佢話翌日出差上京,否則可以親身check清楚d,唔好意思阻人太耐,不如自己搞埋佢,S 一再話好夜都唔怕,有事隨時搵佢,結束電話督導。至午夜scan 得四十幾%,出現隻trojan 乜乜,對話方塊d options 如delete、move to quarantine、deny access等等無一樣接收指令,hang 機,個mon 忽然只剩乜都唔work o既方塊,其餘漆黑一片。
唯有驚動S 君,聽完我叫救命就話,哎,唔記得turn off mon-saver,部電腦CPU 太忙,jam 死晒d 指令,如此這般咁咁咁......又千方百計左試右試,結論係見到部電腦會易搞d。佢三日後回來,這期間如果搵人修理會點呢?S 話可能會留唔番d 檔案。
事已至此,鳴金收兵。三更半夜清理廚房、執屋,個腦比較得閒,就諗,如果結局要一切從零開始,咁目下做乜都唔可能更壞事啦,舊僵硬方塊阻住其他functions 運作又click 唔走, uninstall 佢個主體得唔得呢?於是再開機,反應超慢,一click 之後一兩分鐘至有反應,總算死唔晒丫,於是以無比耐性陪佢百慢行,終於拆走個殺毒裝置,click 走埋個方塊,仲上到網添。試 Google,依然係 Baidu — The night is young,我忍你。
先copy d 冇左唔想做人o既檔案,然後從新download 掃毒組,運作好似比先前暢順,接受指令delete 一件可疑物體就beep 一聲,清脆悅耳。四十幾個detections 後又出現Trojan 乜乜大名,delete 同deny access 都唔得,今次謹慎行事,先將舊死野移去一邊,免障礙其他運作,如此這般不停delete,六十幾個detections 之後彈多一行字,問係唔係每次指示一樣?好決斷咁 click: YES. 從此唔駛盯住個mon,每有可疑就聽到beep,於是安心睇書,身邊bee bee beep beep 殺聲不絕。
天色大亮時終於scan 完,unwanted or harmful detections: 100. Deleted: 100.
問點處置Trojan方塊仍在,double click delete,終於接受指令喎。
上網,Check Google,it works! Check Gmail,終於見番自己個郵箱。

Thus and so, 登入。
重光 luuuuu...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home