Thursday, March 13, 2008

你還愛我嗎?

兩犬成哭?
兩位大少唔知玩得幾開心。
Bobo更牛高馬大了,正當盛年,繼續見人就嗲,逗人玩波。
路意看見我時眼神迷惘,有小小猶豫,近日屋裡人出人入,佢由從早到晚獨守空屋忽然又滿屋係人,從自閉到過度活躍,落差都好大。佢老細要結婚了,compromise 之一係路意冇得再晚晚上床;十幾個月冇見,我用最溫柔語氣撫慰佢之落寞心靈:等我(目訓)夠(目訓)飽,教你唱「你還愛我嗎?」咁你晚晚o係佢床邊唱俾佢聽law。

上機前執下忙下亂下,唔記得幾多個鐘冇訓;飛機上d 不健康睡眠徒令人神智更唔清醒,至落機,時為正午,乾脆先同兩位大少玩一餐。




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home