Sunday, January 20, 2008

nothing unusual

去深水辦點事。老規矩,行過d 鋪仔攤檔摷下八下,應向東時走下走下愈往西行,十分八分鐘應該搞定的,就延伸閱讀到天已黑齊。
近年網上 d related links 其實好累事,培養一個人左link 右link 唔好習慣,時時為一個字詞愈岔愈遠,終而不記來時路什至本來目的。
下一站本來打算去銅鑼灣,眼前一排街巷正值風光無限,個心就話:過兩日至去啦。
如此這般竟然覺得平白多出一段happy hour。這時迎面若來個熟人,就點都拉佢去三杯兩盞淡酒(下句係乜呢?),冇喎,卻見街邊食檔煎緊蘿蔔糕阿叔好熱情咁揚聲招呼路人甲:臭架,你試下啦,臭哩。
八卦心性又起,點會有人強調自己賣d 野臭架?走近加埋個鼻考察,有喎,阿叔身旁有鍋應係臭豆腐。回頭見我,又推銷:o岩唔o岩?我唔怕佢臭,不過唔食。這應屬外賣食檔,靠馬路邊竟霸得空間置三張摺檯、幾張凳,它不算大排檔,可這時忽然好想就在路邊坐下來。
發泡膠盒盛著四條熱腸粉,甜醬麻麻、芝麻太少,卻容我一人獨佔三張空檯以及整幅眼前風景,nothing unusual,一種市井人間尋常情味。其實都是一樣的。坐在巴黎路邊咖啡座,或者去逛倫敦Portobello Road 摷舊野,一樣都是遊蕩,一樣都是經歷。
就在這個城市,自己出生的地方,還有多少街巷從未去過?
那麼還要不要去看老遠的人和地?無妨。
也許不必太煞有介事就是了。

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home