Wednesday, June 15, 2011

六月錯,六月過__crash

First, my VAIO crashed...(crashes? crashing?)

不是噹一聲漆黑死直直那種。是一步一驚、好似還有希望、拖得下先、或者佢玩夠就收手重新振作呢--終而要關機佢唔肯瞓,個 mon 一片藍色仲有 d 從來唔想識佢地的數字同火星文;然後就上唔到網喇。我好冷靜同佢講,萬物有時,一息尚存我會保留你作文書打字工具,但係日積月累嘅幾尺長 bookmark 同 d 相,可唔可以俾我諗辦法移植佢地先呢?
現在唯有等我侄得閒來搞下。這是一名八十後,家教幾好,對家中長輩都好有耐性,唯是世間萬物,若問佢意見,一般建議就係:換左佢啦,買新啦。
世代新,日月新。自古以來就有代溝,我知,只是還未好習慣,行行重行行,自己層層升級,漸漸變成上層建築,更且甚,有日赫然知覺,原來自己係被僭建。


〔Should there be first, be there second and third? Yes, 六月確然好跌宕,不如慢活人間,有事慢慢講--〕

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home