Saturday, March 6, 2010

one

hs 結婚了。兩個天南地北的人,時間的手,把他們安置在羅馬尼亞(冇記錯掛),認識,要結婚。
有熱心叔叔姨姨,代主家數人頭,電郵來問;我就答,到時應已返歸,不過呢,唔知應唔應該出現喎……
與新娘阿媽通電話,佢話,你知我唔介意,hs 更唔理架啦,點知今日與xxyyzz 飲下午茶,又搵唔到你(電話滅音,唔記得開番聲),估唔到zz 好認真咁話,梗係唔好啦,呢d 關乎下一代喎——
咁就易辦啦,即使得一把反對聲音,我都服從少數。
新娘阿媽又話,我係費事你揹咁大心理負擔。
仲要揹一世喎。試想下三十年後hs 兩公婆有咩大事小事,容乜易算舊賬,怪到ee 頭上,咁ee 變成不祥人,唉,點知唧。
於是對新娘阿媽話,你轉告hs,我唔出現、唔送禮、咭都唔送。
佢就笑,得喇得喇,佢地美國返黎至同你飲茶啦。
係呀,幾個月前hs去羅馬尼亞(如果冇記錯),遇這美國男子,就決定結婚喇。
開信箱,收hs 請柬,是收過的最impressive 請柬。
新郎姓 Short.
好 cute.
hs 以後會不會也改姓 Short 呢?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home