Tuesday, January 8, 2008

畸人誌異

新年開筆、開工、定開心好呢?
o岩o岩去發哥哥處睇佢抄「假牙」d 詩,玩創左個心——
就講笑話。

K 說:o個日返屋企,入到大堂,個管理員唔識o既?佢望下我,睇住我用鎖匙開信箱,咦,唔得o既?個鎖壞壞地o既,咁電梯到就趕過去跟眾人入,到喇,出電梯,楂住鎖匙開鐵閘,又開唔到o既?望下度門,咦,點解唔係我屋企架?樓層o岩喎,唔通行錯隔離o個座?落番大堂,個管理員一路睇住我行出去,我唔敢望佢……原來真係行錯呀。
眾聲笑中我o懶心水清咁問:你係米寫緊小說?佢通常好嚴謹,會請好大假,日日夜夜迷頭迷腦;佢同屋住又會照顧週到,煮定一日三餐,分大碗小碗裝好放冰箱等佢叮黎食……咁o既存活狀態就乜事都會發生啦。
K 答:冇,我放工。

華山論劍,小的雖非劍聖,無理由唔還番一招半式o既——
o個日從機場回家,坐上機場巴士諗下過左海都係轉的士,前一日在張家界拗柴,隻腳又腫又痛,費事孤身隻影拖住行李行上屋前又斜又長石級;再諗,咦,住緊個處叫乜野苑話?咁一路由機場到北角再到魚涌點都諗唔到,十幾年住過d 地址一一浮現,獨欠等下要話俾司機聽去邊,個腦有個區域好似停電blackout ……死死氣,由巴士站拖曳抵家。
最弊沿路冇乜人可以打救,搬家以來都未話俾人知住左去邊,阿哥跟車搬野黎過但唔會記得地址;這星球上只SC 知,新居由佢轉介,據云空置日久,佢係掌匙人,但佢應該未起身,又無謂打擾佢兼話佢知我o既早發性癡呆丫。

咁這等遭遇係唔會得人同情o既,正在諗,最危險處亦最安全,不如一五一十寫低d 記憶data o係呢處,下次再有乜事,就求其搵人幫我上blog 睇下,我是誰、住o係邊話?

2 Comments:

Blogger 馬吉 said...

想當年金岳霖打電話搵人,接線生問你係乜水,金岳霖偏偏唔記得自己係乜水,便大那個接線生,你咪理我係乜水,叫阿邊個邊個嚟聽電話就得啦。但接線生非常盡責,硬是不肯通傳。金只好問他的車伕,你知唔知我係乜水。車伕原來也不知道。金便問他,你冇聽過人叫我嗎?車伕才記起,人家好似叫你做金博士。金連忙對接線生說,我就係金博士……看來SY確有哲學家風範。

14/1/08 8:18 AM  
Blogger misslok said...

風範?即係似有非有、得個樣啦 :p
冇所謂喇,有樣冇樣,事到後來無一物。
其實最想做個散人,唔知點解搞到天一半地一半,淨得心散……

14/1/08 6:41 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home