Thursday, March 15, 2007

京九

出門之前,阿嫂問:咁如果走三個男人入黎點算呀?
咁就三個好過一個卦,有得互相監管下丫。
又或者,否極泰來,得遇火車情緣呢。

買車票時向售票男子說:我知冇得擔保,可唔可以揀個暫時冇其他人的?
男子好人,把劃票個mon移向我:我正係咁做,這一卡目前頗空,替你出的票在第五廂,周圍暫時冇人…
一卡十廂房;軟臥一房四床,硬臥兩邊上中下格共六床;也問了最貴的高包,只比軟臥貴二百,但是二人房,兩人同行就o岩。
聽說我一人出行坐京九,有人說都想過試下,有人說搵苦來辛,當然有人問:乜有直通火車去北京o既咩?
這月份北京還是太冷,本來另有打算。
M 說你要黎好黎,我三月底就走。
既然碰巧有時間,坐一程想坐已久的24小時北行車,what to lose?
況且還有免費使館區住宿等著。不必住酒店最好,我喜歡做居民,不喜歡做遊客。

A good start, 全程,就一人獨享這空廂。














藍印花袋裡是隨行最貴重物品,my lap-top,貴在有d files來不及back up,唔見左就好惆悵。
廣播叫人小心保管財物,我知,我知。
藍印花無重量又不張揚,上落車時裝住個腦夾在行李袋衣物中間,輕便安全。
第一餐去餐卡時揹著它;餐卡近入口坐了三四名制服人士,吃喝談笑,國泰民安;我走進走出,其中一人目光投落藍布袋。
第二頓是早餐,事隔十多小時,和身處車廂已生感情,鄰近廂房三對中年以上夫婦不是問題,負責這一廂的服務員也感覺可靠,於是懶得揹住近十磅重物在狹窄通道穿州過省。

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home