Tuesday, September 26, 2006

狗經

我吃食,狗坐腳邊,等了又等,用盡佢d殺死人眼神,滿面甜言蜜語。
仲冇,開始不耐煩,哼哼唧唧,然後發惡,兩足人立,頂天立地完全冇平衡問題,企得咁上下前爪來抓大腿手臂,是置諸死地而後生。
好言相向:你唔食得架,食左會死架。
好似聽見狗用喉嚨說話:咁你俾我死。
這狗其實是英文台,佢主人用英文同佢溝通。至此一般只兩種結局,一是我投降,俾。二是我發惡,用佢簡易母語斥之:You bad bad dog, go, go away.
於是酒闌人散,狗打一個大大噴嚏,走開。
咁o既行為藝術,淺白易明,係spit on you.

狗在我家一向待遇不會差。是遺傳基因,今已傳至姪女兒,狗之屬主。
之冇得食,係據云佢有糖尿病、血脂高、過肥(咩標準呢?)又哮喘。
哮喘我見過。有時忽然企定,喉嚨嘰哩咕嚕作嘔嘔唔出,第一次以為佢同我玩,然後眼見佢透唔到氣之悽慘自己又無能為力,想起患哮喘病朋友用噴劑,狗有冇用呢?
姪女聽從獸醫建議,嚴控飲食。可她買回來d狗食真係狗都唔食。
好言相勸:換下第二種啦,餐餐好似要佢食毒葯咁。
得來白眼同埋怨:餓佢就會食啦,你成日俾第二d野佢食。
仗義每多屠狗輩?我餵狗咋喎。主人不在,狗糧加幾撮白飯,佢開開心心連d毒葯食哂。
向主人報告,又嬲:白飯有糖架,我俾埋醫院個電話你,佢遲早要入ER。
佢主人係教育碩士,目下教小一。咁我都算受過下教育喎,食白飯要入ER?
咁食菜得掛?這狗其實中意食crunchy類蔬菜同生果,尤其橙同桃,只要聞見,冇份食勢係假。關上房門食橙,以為可得一頓安樂吃,狗鼻係萬物之靈,千里追蹤,隔了房門狂抓。好喇,食哂,手都洗埋,佢進得門來非常不滿,周圍巡視,一隻狗鼻極忙,聞完房間聞洗手間,我好似作賊心虛,幾乎要問:阿sir,你有冇入房搜查令架?
狗又打一個噴嚏,揚長收隊。

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home