Sunday, October 7, 2007

唉,搬呀搬

又搬。
一次又一次,裝箱與開箱之間許願,最好往後餘生再不必經歷這些折騰了吧。
事實當然是,生活邊有咁rosy.
可十幾個月裡大遷徙三次而小執包袱唔想記得有幾多次,飄零身世未免坎坷。尤其disturbing 者,裝封或打開之間忽然跌出out of sight and out of mind 的物事,更是亂了塵埃。
我阿哥,見眼前大箱小箱,擲下一句:未見過一個人好似你有咁多野。
講笑。佢似乎唔記得我撤走後一日,佢地約左架大貨車來搬。
我阿嫂,這回金句則是:度度都有你殖民地。
佢自小為八卦周刊哺育,向來話語精警。
那日她弟來電話,遇我接聽,彼此嬉哈,佢曰:你阿哥話一世人最怕兩件事,一係結婚,二係搬屋。
我就答:咁佢十幾二十年只搬過一次,二十幾年來結得一次婚咋喎。
電話兩頭也就,哈、哈哈。

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home