Thursday, October 26, 2006

路漫漫而修遠兮

我哥好心,見我部lap-top日久失修,偷偷要替我換機。
佢買左部機交低俾個精伶攪機後生執下,由侄女於我生日送上。
係好野黎,無線上網,唔駛黐住條線做人。美中不足不是中文windows,諗住返香港再攪。
用得幾日,update下,就彈出大大warning話唔係正版wor,算好客氣,話我可能係翻版受害人。
上機前咿咿哦哦,一人又揹又抬兩部lap-top 過海關,咪話唔擔驚受怕,萬一要打開睇下,大大隻字this windows is not genuine,明明捉恐怖分子順手捉埋翻版,唔知條數點計。
至愛親朋聽見我咿哦,大都幾開心,等住睇我點死。奇怪哉,每次有瘀事,愈親我者愈覺得意,都算天妒紅顏。
至該日,LA 機場森嚴到令人覺得恐怕國將亡矣;送機者見滿街警察,快快在路邊放我落車絕塵而去,就好坎坷咁又拖又拉孤清上路。我中意o既LA 係所到之處大家總有d 幽默感,辦起事來你一言我一語癲癲dud 搞掂,目下從排隊check in 人人神色凝重客客氣氣,唉。
樽裝水絕對嚴禁,站在垃圾桶邊good good good 飲完半樽水;經過重重關卡,脫外衣除鞋,兩部電腦取出放上輸送帶照照照,照咩呢?d 仲高科技o既手提電話,冇人理wor。
人龍中我未算擾攘,係動作多d,乾脆就在輸送帶不遠著衫著鞋、慢條斯理將兩部電腦同d 手提行李重新組織,旁邊個持鎗男子任我勾留,換作往日大家會說將起來解下悶,今日佢對眼咁忙,唔得閒傾偈luu。
然後check point 個鐘又響,該名猶太肥佬(佢頭頂帽仔係標記)好無奈咁唔知應該行前定退後,當然馬上有人招呼佢:先生,你身上有d 乜?
好想多咀話,光天化日唔通有武器咩。
今日冇人打算講笑ga la,自己仲隨身攜帶not genuine 物,宜應速速離開是非地係真。

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home