Friday, October 13, 2006

happy together

一人deal with兩犬,好忙。
上機前想做完的拖足成個夏天的事,肯定泡湯。
二犬成哭?兩位唔知幾開心。小的為奴為婢,走出走入,又要照顧雙方感受,唔可以偏心。
來寄宿的Bobo,一歲卦,牛高馬大,好鬼嗲,算係金毛尋回定乜呢,成日唔記得問清楚。
地主Louie,四歲,身型同Bobo比係小巫;我叫佢路意,國語發音,日中多叫短名Luu。佢好似係西施。
Sorry, to me, a dog is a dog, 不理黑狗白狗,更不以種類分。
一向唔中意狗d名太"人"。
我的狗叫dumbbie、黑鼻、紅鼻、白雪,少時還有名烏頭,媽媽取的名字。
Bobo爛玩,路意貪食。以我妹說法,一隻係野外犬而另一隻係家犬。Bobo唔可以入屋,佢d破壞力係所到之處屍橫遍地,成日逗人玩波,忘形企起撲過來雙掌拍我心口,似俾匹馬踩過,痛入心脾。
我妹d狗名冇乜創意,Bobo上任叫Bon Bon,享年十二,我妹喪犬時停工三日,事由係death in family。
Bobo眼神單純明淨,一如江主席所言simple and naive。路意是你永遠唔知佢見到d乜又諗緊乜。一對波子眼混雜千種神色。
好怕同狗對望,四目交投通常都輸。
輸心軟。

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home