Monday, October 1, 2012

地上明月光

今晚無暇望天上月亮。
我侄孫,係一屋人之地上明月光,焦點所在,誰與爭鋒。噢,yeah,佢大名就叫鋒鋒,名字乃高人指點,由佢阿爺吾兄敲定。
唉,穴中日月彈指過,害怕又有乜用,本人乃,姑婆喎,係姑婆呀。這晚我等上古人揶揄當今世代 d 啤啤幾個月人仔就上什麼 play group,我侄媳曰:姑姐你連d 花花草草死都種返生,一定好有愛心,送佢去 play group 前先俾你教下佢。鋒鋒食完 5 安士奶,鋒爸正無比慈愛摟住愛兒掃風。遂與這對八十後慈父慈母說,得,俾佢同我住一個月,包佢食完奶識得自己洗乾淨個奶樽。我侄畢竟認識姑姐日子非淺,眼露敬畏之色,向懷中愛兒呢喃說,國民教育呀。
睇怕小朋友來日聽見姑婆兩字,會淚流滿面。

(鋒鋒玉照,當然來自吾侄 facebook,佢姑婆點識搞咁多心心特技喎——)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home