Sunday, March 25, 2012

你你我我

(今天天氣烏——)

我們從來沒有相愛過。應該是,我生已有你,你亦不算薄待我,怪只怪自己一廂情願以為愛得夠你就不會辜負我。事到後來你要搲爛塊面又有咩人奈得你何。以為強國總有些微風範,你阿爺,唔係,係阿爺你,又係新發財,立下品啦唔該——我無資要撤,兩袖清風,洗埋銀行存款 599 蚊何懼大軍南下又再玩共產;兼且亦,本人受先人庇蔭一早得外國護照,西方月亮早早見識過,今回冇打算走佬喎,既然唔要面醜事無分疆界,賊喊捉賊,一國幾多制一樣咁鴉烏,何妨北上串連,裡應外合,發你個財。阿彌陀佛,大吉大利。

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home